fredag 18 januari 2013

Snälla pass

Har försökt vara lite snäll mot mig själv den här veckan. Styrkepass igår med Magnus kändes riktigt bra, lite träningsvärk idag, men inte lika mördande som förra veckan. Bara en helt OK påminnelse om att jag kommit åt några muskler som behövde en omgång
Idag var det planerat ett löpbandspass, men eftersom jag fick en tid för att göra klart min tatuering så blev det lite kortare än planerat. 3*1000m i 6min/km med en minuts gång emellan. När det kändes som om det började bli lite svettigt under tatueringsplasten så avbröt jag. Benen var uppenbarligen glada över att det inte sprungits något i veckan - det kändes aldrig jobbigt och jag lämnade gymmet på rätt gott humör!

Imorgon; lite spring, en massage, teaterbesök med barnen och sedan jourtjänst på jobbet på kvällen. Hoppas på en lugn jour utan incidenter! Helt ledig söndag. Utespring?

Inga kommentarer: