tisdag 11 december 2012

Milstolpar

I början av bloggandet funderade jag lite över vad mina viktmässiga milstolpar är och kom fram till dessa:

Under 100. Check
Under 95. Check
Gått ner 10 kilo (vid 92.6 händer det) Check
Under  90 Check
Långt hopp till...
Under 82 (som jag hade som startvikt när jag tränade som mest för 2 år sen) Check
Under 76 (som är en vikt som länge var min "högsta" vikt) Check
Under 70 (som var där jag var när jag senast kände mig smal)
66 kilo. Mål. Nästan. Normalt BMI
64-65. Där jag vill ligga stabilt resten av livet, och känna mig bekvämt och trygg i.

Sen jag skrev den där listan har jag betat av de som är skrivna i rött. När man ser det så här rött på vitt blir jag faktiskt lite stolt. Starkt jobbat! Idag är det 10.9 kilo kvar till det långsiktiga målet, och jag har nästan gått ner 27 kilo.

Inga kommentarer: