onsdag 12 september 2012

Inte tillräckligt

Dagens vikt 91.3. Ner 1.5 från förra veckan. Borde ju kännas bra, men det gör det inte. För att det ska vara värt att gå på VLCD skulle jag vilja ligga på ett par kilo ner i veckan.
Detta sammanfaller såklart med lite vacklande motivation, mens och allmän trötthetskänsla.
Jag har iaf uppnått ytterligare en milstolpe; ner mer än tio kilo. Exakt 11.3. Och det är jag mycket glad över!

Köpte Martina Haags nya bok Heja Heja till min platta igår. Martina är som vanligt rolig och igenkänningsfaktorn är stor. Precis det jag behövde nu för att fortsätta min kamp mot att kunna springa .
Känner att det vore fantastiskt att skriva med så stor självdistans och humor kring min egen situation, men min blogg får nog fortsätta vara lite tråkig ;) Just nu fyller den mest behovet av att dokumentera och förankra viktminskning och träningsupptrappning

Inga kommentarer: