fredag 9 november 2012

Plötsligt händer det

Träningstorkan är över :)

Kändes ovant igår kväll när jag plockade ihop träningskläderna. Under perioder har det varit en av mina absolut vanligaste vardagssysslor. Nu är det 1.5 år sedan jag gjorde det sist....

Men jag kan beskriva det som ren lycka att vara tillbaka på gymmet! Inte för att det blev något avancerat träningspass på något sätt, men jag var där och gjorde en vända på crosstrainern och en stund på löpbandet.
Jag gillar ju att läsa träningsbloggar och det är nästan så jag rodnar när jag tänker på mitt, i jämförelse, fjuttiga träningspass. Men mest ler jag :)

Hej till att vara på gymmet med idel tjejer i Katrin Zytomierska-storlek. Hej till att inte skämmas ett dugg för min kropp! Hej World Class Nybroplan, ses snart igen!

Inga kommentarer: