måndag 22 oktober 2012

Annat fokus

Som jag skrivit om tidigare i de senaste, mycket glesa, inläggen så är fokuset på annat håll just .
Det har tack och lov inte inneburit att jag frångått mitt beslut att hålla mig till VLCD i tolv veckor!
Detta är sista veckan, idag sex dagar kvar och dagens vikt är 82.9 kilo. På måndag börjar jag äta igen och till en början blir det i princip bara proteiner
Min plan är ju också att detta ska innebära en start för annan träning än promenader. Just nu har jag en elak bacill som ger mig ont halsen och en allmänt slemmig känsla i bihålor och näsa. Men till på måndag kommer detta vara nedkämpat!!

Jag är så stolt över mig själv. Jag har gått ner 19.7 kilo sen höststarten. Iofs har jag 17 kilo kvar att gå ner. Men jag har tagit ett stort första steg på den här livslånga kampen att hålla koll på mitt matintag och mitt energiuttag


Inga kommentarer: