onsdag 16 januari 2013

Motvind i livet

Det är lite ledset just nu. Jobbet suger musten ur mig och min vanliga energi är inte riktigt med mig.
Men jag längtar till träningspassen. De ger både vila för huvudet och påfyllning av lite kraft. Därför var det extra tråkigt att jag inte lyckades lämna skrivbordet idag för planerat löpbandspass.
Nåja, imorgon är det pass med Magnus som gäller och igår blev det ett bra 60-minuters spinningpass. Måndag blev det egen träning modell utdraget, d.v.s långt ifrån det tempo som blir om någon annan bestämmer. Men det var en fokuserad långsamhet, och det blev en massa olika coreövningar, klart godkänt!
Inte heller mathållningen är klockren. Ser till att få i mig det jag behöver. Godkänt, inte mer.

Jag kommer snart upp igen, kanske ska jag vidare någon annanstans. Kanske hittar jag nya infallsvinklar där jag är.

Inga kommentarer: